Uncategorized

thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak derunin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en hayır bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu değinme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kellearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için haber derunerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını bulmak derunin eder arz etmek kritik önem taşır. Kişiye özel derunerik ve ilişik çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en çetinlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Düğün ve araştırma derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Video onaylamak, içeriğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde arz etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, makul bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en mefret içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bentlantı yapmak derunin harika bir arazi. Her içtimai medya platformu farklı derunerik türlerine malik olsa da tümü az çok video/tören odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl savurmak istediğinizi her mevsim nazar önünde bulundurun ve buna nazaran organize örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak derunin sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı aktif kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısa ve öz olursa canlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dayanıklı deruneren kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişik çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, içeriğiniz garaz kitlenizin lakinç ve ilişik kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kabilinden derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, arama neticelerinda daha mürtefi sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize yoğunluk arkaışı sağlamlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde hayır aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda daha mürtefi akıbetlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü taraf sayfalardan örgensel ilişkilar iletilmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya gelen her tıklama derunin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik dürüstışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mefret el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bentlantı göstermesi derunin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler