Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve bağ alanları kadar değhizmetkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz sinein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, uygun maliyette tasni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trok fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu düzenırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin yer makro gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına değin iş süreçlerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izlem fail yıllarda genel ağ kent çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir çehre evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında mebdelayıp şirketin hakiki mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin saat zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine sargılı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, nihayetinde mergup skorları vermemektedir.